اخبار
داوران سومین سوگواره سرخ و سیاه به رنگ عشق معرفی شدند بازگشت


به گزارش روابط عمومی سومین سوگواره سرخ و سیاه به رنگ عشق، مسعود زنده روح کرمانی دبیر سومین دوره این  سوگواره کاظم چلیپا، مرتضی اسدی و احمد خلیلی فرد را بعنوان هیأت انتخاب و داوری رشته نقاشی، افشین شاهرودی، مجید ناگهی و یلدا معیری بعنوان هیأت انتخاب و داوری رشته عکاسی، مصطفی اسدالهی، فرزاد ادیبی و کوروش پارسانژاد بعنوان هیأت انتخاب و داوری رشته پوستر و علی هاشمی شهرکی، حسام الدین طباطبایی و پژمان رحیمی زاده را بعنوان هیأت انتخاب و داوری رشته تصویرگری معرفی نمود.

وی گفت که این رشته نقاشی برای اولین بار است که به سوگواره اضافه شده و نگاه به هنر دینی و نقاشی مذهبی و همچنین رویکرد جدی به نقاشی قهوه خانه ای که روایی با درون‌مایه‌های رزمی و مذهبی است دارد. وی افزود مبدأ نقاشی قهوه خانه ای سنت قصه خوانی و مرثیه سرایی و تعزیه خوانی است و امیدواریم مورد توجه هنرمندان تجسمی قرارگیرد.

زنده روح تأکید کرد طبق روال همه مسابقات رشته نقاشی نیز در این سوگواره دو مرحله ای برگزار شده و متقاضیان شرکت در این رشته می بایست تا 28 آبانماه تصویر اثر خود را درسایت وارد و پس از پذیرفته شدن اصل اثر خود را به دبیرخانه تحویل خواهند نمود.

دبیر سومین سوگواره افزود تمامی داوران این دوره از اساتید و فعالان رشته خود می باشند و امید است که امسال با حضور این اساتید سوگواره در سطح خیلی خوبی برگزار شود.

سومین سوگواره سرخ و سیاه به رنگ عشق به همت شرکت برج میلاد تهران و به مناسبت ایام ماه محرم و صفر در چهار رشته عکاسی، پوستر، تصویرگری و نقاشی همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) از 9 آذر تا 17 آذر 1395 در نگارخانه میلاد برگزار خواهد شد.


افتتاحیه و اهدای جوایز این سوگواره همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) و مصادف با شهادت امام رضا (ع) سه شنبه 9 آذرماه ساعت 17 در سالن نگارخانه تهران برج میلاد برگزار و نمایشگاه تا 17 آذرماه 1395 در نگارخانه میلاد در معرض دید عموم قرار دارد. 
 
 سومین سوگواره سرخ و سیاه به رنگ عشق 
تاريخ خبر:  1395/08/01